סגור

המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן

השאר פרטים ויועץ מטעם מוסד הלימודים יחזור אליך בהקדם
המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן

 

 

המכללה האקדמית כנרת-הבחירה הנכונה שלך

 
 
המכללה האקדמית כנרת שוכנת באחד מחבלי ארץ ישראל היפים ביותר באזור עמק הירדן, על שפת אגם הכנרת הצופה אל נופם הקסום של רכסי הרי הגולן והגליל. 
 
קמפוס המכללה, המבנים והמדשאות רחבות הידיים מותאמים לצרכי הסטודנטים של שנות ה - 2000 ומהווים פנינה אמיתית בליבו של העמק. בקמפוס יש כיתות לימוד מאובזרות, מעבדות מחקר ממוחשבות מובילות בתחומן, ספריה אקדמית מפוארת ומתקנים שונים לרווחת הסטודנט. 
 
במכללה מתקיימים לימודי תואר ראשון בתחומי ההנדסה (.B.Sc) במחלקות הבאות: הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת איכות ואמינות, הנדסת תוכנה והנדסת תעשיות מים. 
 
במכללה מתקיימים לימודי תואר ראשון (.B.A) במחלקות הבאות: ניהול תיירות ומלונאות, תקשורת, לימודי ארץ ישראל, מדעי ההתנהגות, חינוך קהילה ולימודים רב תחומיים. 
 
בנוסף, מתקיימים במכללה לימודים במגוון תחומים, מכינות קדם אקדמיות ,לימודי תעודה ומסגרות לטיפוח מצוינות בקרב נוער. 
המכללה האקדמית כנרת הינה מוסד ציבורי ללא כוונת רווח (מלכ"ר). ככזאת היא פועלת לרווחת הסטודנטים, לפיתוח ולשכלול אמצעי ההוראה, המחקר, המעבדות והמצוינות. כמו כן, המכללה מעניקה לסטודנטים מלגות בשווי של מיליוני שקלים בשנה. לרשות הסטודנטים עומד סגל מרצים בעל מוניטין, המשלב הוראה איכותית עם מעורבות בעולם העשייה והיישום. 
 
הסטודנט הבוחר להצטרף אלינו יזכה באתגר אינטלקטואלי ובחוויה כוללת, המחברת בין האקדמיה והחברה הישראלית על כל רבדיה. אנו רואים בסטודנטים שלנו את מוקד העשייה. נשקיע בכל סטודנט את המיטב, כדי שיוכל להגשים את הפוטנציאל הטמון בו. המכללה שמה לה למטרה להקנות לבוגריה השכלה מגוונת ומרחיבת אופקים בתחומי דעת שונים וכן להקנות ערכים חברתיים, לאומיים ואישיים. 
 

 

מסלולי הלימוד

המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן

.B.Sc בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה

 

* תואר משלב ידע אקדמי לצד התנסות וחשיפה לתעשייה
 
* שני מסלולי התמחות אפשריים 
- התקנים ומחשוב – "מיקרואלקטרוניקה" פיתוח ויצור רכיבים אלקטרוניים
-  מערכות הספק – "זרם חזק" – תכנון מערכות מתח גבוה ומערכות הספק גבוה
 
* בוגרי התוכנית זכאים להרשם בפנקס המהנדסים והאדריכלים
 
* בוגרי התוכנית משולבים בתעשיה
 

על התואר

 
למה כדאי ללמוד הנדסת חשמל ואלקטרוניקה?
 
הנדסת חשמל ואלקטרוניקה הינה תחום מקצועי בעל השפעה מכרעת על כל מגזרי החיים. העובדה שהחשמל הוא צורת מקור האנרגיה הנפוץ ביותר ושרכיבים אלקטרוניים מהווים את לב המחשבים ואמצעי התקשורת, דיה כדי להמחיש זאת.
 
רכיבים אלקטרוניים הם הלב של: המחשבים, הטלפונים הסלולאריים ושאר אמצעי התקשורת (האזרחיים והצבאיים), המצלמות (לשימוש ביתי, לתעשייה, לקולנוע, ללוויינים בחלל), לייזרים לשימוש רפואי, תעשייתי וצבאי. הם גם הלב של מכשור רפואי: דימות (רנטגן, אולטרה-סאונד MRI ,CT) ורובוטים לניתוחים מדויקים.
 
מסיבה זו לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה מקיפה היום תחומי פעילות רבים ומגוונים וכוללת התמחויות השונות זו מזו במידה רבה, אך עדיין בעלי בסיס מדעי משותף. יש בארץ ביקוש גדול לאנשי מקצוע בעלי תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה. לבוגר התוכנית מצפה עבודה מעניינת ומתגמלת בשכר.
 

מבנה תוכנית הלימוד

 
קורסי יסוד - בעיקר מתמטיקה ופיסיקה, הנותנים תשתית ידע להכשרה הנדסית טובה.
 
קורסי הנדסה בסיסיים - מקנים ידע בסיסי רחב בתחומים השונים של הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, ומכינים את הסטודנט לפעילות בכל ענף מקצועי בהנדסת חשמל אליו הוא עשוי להגיע.
 
קורסי התמחות - במיקרואלקטרוניקה ובמערכות הספק (זרם חזק).
 
החלק האחרון של הכשרת המהנדס במחלקה ללימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה כולל ארבעה קורסי מעבדה, שבהם הסטודנט רוכש מיומנות בהפעלת מכשירים, בשיטות מדידה ובשימוש ברכיבים נפוצים. שלב זה כולל גם פרויקט מסכם, אשר בו מיישם הסטודנט את הידע שצבר במהלך הלימודים לפתרון בעיה הנדסית משמעותית.
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי

 
מגמת הלימודים “מיקרואלקטרוניקה” (“התקנים ומכשור”) מכשירה את הבוגרים בעיקר לתכנון מעגלים אלקטרוניים על שבבי סיליקון לכל המכשירים האלקטרוניים לסוגיהם (כגון טלפונים ניידים, מחשבים, מכשירי דימות רפואיים וכו’).
 
התוכנית כוללת לימודים בנושא “מערכות הספק” (“זרם חזק”) המיועדים לבוגרים ולמהנדסי אלקטרוניקה ממוסדות אקדמיים אחרים ולסטודנטים החל משנת לימודיהם השלישית, אשר מעוניינים לקבל רישיון לתכנון ומתן אישור למערכות מתח גבוה ומערכות בהספק גבוה. בוגרי תוכנית ההשלמה זכאים לתעודה נוספת של חשמלאי ומהנדס חשמל, מעבר לתעודת הבוגר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה.
 
המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה מוכרת לצורך רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים במדור אלקטרוניקה ובמדור זרם חזק.
 
 
 
 

.B.Sc בהנדסת תוכנה

 

* תואר המשלב ידע תאורטי במדעי המחשב וידע פרקטי מקצועי בפיתוח מערכות עתירות תוכנה, תוך שימת דגש על היבטים ניהוליים, כלכליים ויזמיים
 
* שיתופי פעולה עם חברות מובילות בעולם ההייטק הישראלי והבינ"ל
 
* בוגרי התוכנית מגיעים לתפקידי מפתח בחברות הייטק המובלות בישראל
 

על התואר

 
התעשיה עתירת התוכנה בישראל גדלה בהתמדה ויחד עימה גדל והולך הצורך במהנדסי תוכנה מיומנים ומנוסים. מהנדס תוכנה אינו רק “תכנת” העוסק בכתיבת תוכניות מחשב. הוא בעל ידע תיאורטי במדעי המחשב ובמדעי היסוד, מצד אחד, ובעל ידע פרקטי מקצועי בכל תהליכי מחזור החיים של פיתוח מערכות עתירות תוכנה. התמחותו כוללת זיהוי צרכים, גיבוש דרישות הלקוח והמשתמש, ניתוח המערכת ותיכון הארכיטקטורה שלה, תיכון הנדסי מפורט, כתיבת תוכניות, אינטגרציה, בדיקות, הטמעה אצל הלקוח ועריכת שינויים ושדרוגים לאורך שנים רבות.
 

מבנה תוכנית הלימוד

 
קורסי יסוד – בעיקר מתמטיקה ופיסיקה, הנותנים תשתית ידע יציבה וקבועה בזמן. חלק זה הוא נכס חשוב המהווה בסיס לכל הכשרה הנדסית, עם התאמות לפי הדרישות הספציפיות של כל מקצוע.
 
 
קורסי הנדסה בסיסיים – המקנים ידע בסיסי רחב בדיסציפלינות השונות של הנדסת תוכנה, עם נגיעה בתחומי האלקטרוניקה הרלוונטיים, ומכינים את הסטודנט לפעילות בכל ענף מקצועי בהנדסת תוכנה, אליו הוא עשוי להגיע.
 
קורסי התמחות – הכוללים נושאים בחזית הידע של הנדסת התוכנה כגון: מערכות לומדות, הנדסת מערכות עתירות תוכנה, ארכיטקטורה של מערכות תוכנה, אבטחת מידע, פיתוח אפליקציות, ניהול פרויקטים ועוד.
 
פרויקט מסכם – בו מתמודדים הסטודנטים עם פיתוח תוכנה מקורית בהיקף משמעותי, הכולל את כל פעילויות ההגדרה, הניתוח, התוכן, המימוש והבדיקות. הפרויקט מתבצע בחברה תעשייתית (כגון רפאל, HP) בהנחייה מקצועית של המפעל והנחייה אקדמית של המכללה.
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי

 
תוכנית הלימודים במחלקה נותנת למהנדסים אפשרות להשתלב במהלך הקריירה המקצועית שלהם במגוון תחומים יישומיים: ממערכות אלקטרו–אופטיות למערכות אלקטרו–מכאניות, ממכשור רפואי למערכות לחימה, ממערכות תקשורת למערכות תחבורה ומתחומים מדעיים לעולם של תרבות הפנאי.
 
מהנדסי התוכנה הינם בעלי ידע רב-תחומי ויכולת התאמה והשתלבות בצוותים ובמערכות מורכבות. כתוצאה מכך מגיעים רבים מהבוגרים לעיסוק רחב יותר כמהנדסי מערכות (Systems Engineers). רבים מהם מוצאים עצמם תוך זמן קצר בעמדות ניהול, כראשי צוותים, ראשי מחלקות ואף כמנהלים בכירים יותר. בוגרי התוכנית יהיו מועמדים ראויים לכל משרה של מהנדס תוכנה בתעשייה הישראלית, החל הזנק ממיזמי-הזנק (Start-ups) קטנים וכלה בענפי התעשייה הרבים והמגוונים במדינת ישראל.
 
 
 
 
 

.B.Sc בהנדסת תעשיות מים

 

* תואר חדשני שפותח בסיוע ובשיתוף פעולה נרחב עם תעשיית המים הישראלית

 

* תוכנית הלימודים משלבת התנסות מעשית רחבה במעבדות מים מתקדמות במכללה ובמפעלים, וחברות מסקטור המים

 

* אפשרות להשתלב בתעשיית המים הישראלית והבינלאומית, במגוון רחב של תפקידים
 

על התואר

 
המחסור במים הינו כבר מזמן בעיה כלל עולמית, אשר עשויה להחריף עם התרבות האוכלוסייה ועלייה בצריכת המים, עם העלייה ברמת החיים מחד ועם השינויים באקלים העולמי מאידך. ישראל היא מדינה שבה בעיית המחסור במים ידועה מזה שנים, אך יש בה תרבות של התפתחות, יזמות ויצירה. במשך שנים התפתחה במדינתנו תעשיית המים העוסקת בייצור של מגוון מוצרים לשימוש בתחומים הרבים של סקטור המים, ביניהם: הולכה, השקיה, בקרה, טיפול באיכות המים, טיפול בשפכים, מיחזור מים, התפלת מים ועוד.
 
תוכנית לימודי הנדסת מים של מכללת כנרת מותאמת לצרכים הנוכחיים והעתידיים של תעשיית המים הישראלית, החותרת להרחיב את פעילותה בחו”ל תוך הבנת הצרכים השונים במדינות המפותחות והמתפתחות, ואשר עושה שימוש בניסיון שנצבר בישראל כמנוף לחדירה לשווקים העולמיים.
 

מבנה תוכנית הלימוד

 
קורסי יסוד – בעיקר מתמטיקה ופיסיקה, הנותנים תשתית ידע יציבה וקבועה בזמן. חלק זה הוא נכס חשוב המהווה בסיס לכל הכשרה הנדסית, עם התאמות לפי הדרישות הספציפיות של כל מקצוע.
 
קורסי הנדסה בסיסיים – המקנים ידע בסיסי רחב בדיסציפלינות השונות המהוות את הבסיס ו/או המשיקות להנדסת המים, ומכינים את הסטודנט לפעילות בכל ענף מקצועי הקשור בתעשיית המים.
 
קורסי התמחות – הכוללים נושאים העומדים והעשויים לעמוד במרכז עיסוקו של מהנדס בתעשיות המים, כגון: מערכות הולכת מים ושפכים, הנדסת השקיה וניקוז, טיפול במים ושפכים, תהליכים ממברנליים לשיפור מי קולחין והתפלה, מכשור ובקרה של מערכות מים ושפכים.
 
פרויקט מסכם – בו מיישם הסטודנט את הידע שצבר במהלך הלימודים לפתרון בעיה הנדסית משמעותית.
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי

 
תוכנית הלימודים במחלקה ללימודי הנדסת מים נותנת למהנדסים, בוגרי הנדסת תעשיות מים, אפשרות להשתלב בתעשיית המים המקומית בתפקידים של מהנדסי מפעל העוסקים, בין השאר, בתהליכי פיתוח ואינטגרציה של מוצרים הקשורים בהנדסת מים, יישום ושיווק של מוצרי התעשייה השונים בארץ ובעולם. כן מעניקה התוכנית ללימודי הנדסת מים אפשרות שילוב בסקטור המים הישראלי במגוון רחב של תפקידים, כמו: מהנדס מים בתאגידי המים, מהנדסי תפעול של מתקני טיפול במים ושפכים ובמתקני התפלה וכן בתחומי הייזום, התכנון והתפעול של פרויקטים בתחום הנדסת מים.
 
 
 
 
 
 

.B.Sc בהנדסת איכות ואמינות

 
* מהנדס איכות ואמינות משולב בצוות פיתוח ובמיזמים החל משלב התכנון במגוון תחומי תעשייה ושרותים
 
* ביקוש גבוה בשוק העבודה!
 
* התואר מקנה ידע נרחב בתחומי האלקטרוניקה, הסביבה, הבטיחות, הבריאות, הקהילה והביטחון
 
* תוכנית הלימודים מותאמת לאנשים עובדים 
 

על התואר

 
הנדסת איכות ואמינות עוסקת באיכות תהליכים, סביבה, בטיחות וגהות, ביטחון וקשרים עם הקהילה. היא מצטיינת ביישום גישות ועקרונות הנדסיים וניהוליים, בתכנון ופיקוח על מערכות ומתקנים ובשיפור התהליכים בייצור ושירותים. המטרה הינה להקנות ללקוח ולקהילה אמון בפעילויות, במוצרים ובשירותים של הארגון. הנדסת איכות מעורבת בפיתוח כל מוצר החל משלב תכנונו, תוך שילוב ידע מתחומי האלקטרוניקה, הציוד המכני, החומרים, התוכנה, המידע ויחסי אנוש. הנושא הינו רב תחומי, המצריך ראייה מערכתית רחבה ואינטגרטיבית וקשר הדוק עם צוותי הפיתוח, ההנהלה והלקוחות.
 
תחום הנדסת איכות והאמינות מהווה נדבך חשוב ביותר בהתמודדות חברות ההיי–טק, התעשייה המתוחכמת וחברות ההזנק עם התחרות העזה בשוק המודרני ובקרב על הלקוח, לכן תפקיד מהנדס האיכות תופס מקום משמעותי בארגון.
 

מבנה תוכנית הלימוד

 
קורסי יסוד – בעיקר מתמטיקה ופיסיקה, היוצרים תשתית ידע איתנה. זהו נכס חשוב המהווה בסיס לכל הכשרה הנדסית, עם התאמות לפי הדרישות הספציפיות של הנדסת איכות ואמינות.
 
קורסי הנדסה בסיסיים – מקנים ידע בסיסי רחב בדיסציפלינות ההנדסיות שעמן יפעל מהנדס האיכות והבטיחות. בסיס זה מכין את המהנדס לפעילות בכל ענף מקצועי בהנדסת איכות ואמינות, שאליו הוא עשוי להגיע בתעשייה ובמשק.
 
קורסי התמחות – מעניקים את ההבנה המעמיקה במערכות איכות ובמערכות משולבות; גישות מתקדמות להערכת אמינות כבר בשלב התכנון של מיזם, בניית מערך ניטור המבקר יציבות של כל תהליך בייצור, פיתוח מערכי התחזוקה והשדרוג, יכולת ניתוח של מידע וחיזוי חריגות, סימולציה לביצוע החלטות על חלופות בשלבי התכנון, הביצוע והתחזוקה; מערכי בטיחות תעסוקתית; ניהול אסונות; תוכנית מוכנות; התנסות מעשית עם מטלות בארגונים. מוקנית הכרה של כלים, הבנה של מערכות ניהול, תקינה בינלאומית ודרישות לתואמות.
 
פרויקט מעשי מסכם – בו מיישם הסטודנט את הידע שצבר במהלך לימודי הנדסת איכות ואמינות לפתרון בעיה הנדסית משמעותית, הפרויקט מיושם לרב בתעשייה.
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי

 
תוכנית הלימודים במחלקה מכשירה את הבוגר להקים ולתחזק מערכות ניהול איכות ובטיחות, להשתלב בצוותי הפיתוח, התכנון והליווי של כל מוצר חדש או בהכנסת שינויים הנובעים ממזוג בתעשיות המתקדמות ובארגונים השונים. מהנדס איכות הינו הגורם המחבר את כל הנעשה בארגון תוך ראיה מערכתית. הוא המכתיב את הדרישות ונמצא בקשר רציף עם כל בעלי העניין:מהנדסי הפיתוח והתכנון, הכלכלנים, הרכש, השיווק, התחזוקה, וכמובן עם ההנהלה, גורמיהרגולציה,גורמיםבינלאומיים והלקוחות.
 
פוטנציאל מקומות התעסוקה הינו רחב ביותר – החל מתעשיות עילית ותעשיות מתוחכמות וכלה בחברות הזנק (Start-Up), משרדי ממשל ורשויות מקומיות, חברות עסקיות, ארגונים, חברות שירות, חברות כלכליות ועוד.
 
תוכנית הלימודים מותאמת לאנשים עובדים! הנדסאים זכאים לפטור מקורסים על פי הנוהל.
 
 
 
 
 
 

 

.B.A בניהול תיירות ומלונאות

 
* תוכנית לימודים יוקרתית ומרתקת
 
* שילוב של תכני תיירות, מלונאות וניהול עסקים הכוללים קורסים בניהול, שיווק, תכנון ויזמות
 
* ניסיון מעשי במגוון אתרי נופש ומלונאות ברחבי הארץ
 
* אפשרות להתמחות בחו"ל
 
* אפשרות לשילוב ייחודי לתואר . B.A בניהול תיירות ומלונאות עם:
- תעודת יועץ תיירות - סוכן נסיעות
- תעודת מפעיל תיירות נכנסת Tour Operator
 

על התואר

 
המחלקה לניהול תיירות ומלונאות  מכשירה את דור העתיד של המנהלים, המתכננים ומקבלי ההחלטות בתעשיית התיירות בישראל. תוכנית הלימודים מקנה לסטודנטים הלומדים בה ידע והבנה, כלי ניתוח יישומיים ומיומנויות לניהול ביניים וניהול על בתיירות ובמלונאות. התוכנית פועלת בשיתוף פעולה עם גורמי תיירות חשובים במדינה כמו משרד התיירות, התאחדות המלונות, איגוד מנהלי בתי המלון, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, עמותות תיירות ורשות הטבע והגנים. תוכנית הלימודים משלבת תכנים מתחומים מגוונים כמו: תיירות, מלונאות, קולינריה, תעופה ונסיעות.
 

מבנה תוכנית הלימוד

 
התוכנית בנויה מ-120 נ”ז (כ 20 נ”ז לסמסטר)ובסה”כ 3 שנים, וכן 504 שעות של עבודה מעשית באתרי תיירות ובבתי מלון.
 
 
תוכנית הלימודים כוללת:
 
ליבה מרכזית של קורסי חובה.
 
מגוון קורסי בחירה המתמקדים בתכנון וניהול תיירות ובניהול מלונות.
 
התמחות מעשית מודרכת בתיירות או במלונאות.
 
הלימודים מתקיימים בצורה מגוונת: הרצאות פרונטאליות של חומר תיאורטי, שיעורי תרגול בקורסי יסוד מתודיים, פורום הרצאות מומחים בתיירות, סדנאות לתרגול סימולטיבי של החומר, כתיבת עבודות להגשה וסיורים מקצועיים להכרת אתרי התיירות והמלונות.
 
סיורים, ימי עיון וכנסים – במחלקה מתקיימים סיורים במגוון אתרי תיירות ומלונות באזורים שונים – בהתאם לקורסים הנלמדים. כמו כן, מתקיימים ימי עיון וכנסים בהשתתפות אנשי מפתח מהאקדמיה ומתעשיית התיירות והמלונות בארץ ובעולם.
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי

 
הלימודים במכללה הנמצאת בלב אזור תיירותי חשוב, מאפשרים לסטודנטים להתחיל לעבוד בתיירות ובמלונות כבר בתקופת הלימודים. הקשר הטוב של המחלקה עם אתרי התיירות והמלונות באזור, מסייעים לסטודנטים למצוא מקומות עבודה במהלך התואר. בנוסף, כבר במהלך הלימודים צוברים הסטודנטים ניסיון בזכות ביצוע ההתמחות המעשית המודרכת. רבים מבוגרי המחלקה מועסקים בתפקידי ניהול ביניים וניהול בכיר בתעשיית התיירות והמלונאות: מנהלים ועובדים באטרקציות ובאתרי תיירות, בתפעול ובשיווק תיירות, בחברות נסיעות ותעופה; מנהלים ועובדים במגזר הציבורי, בעמותות תיירות ושלטון אזורי, מנהלי מלונות, מנהלי מחלקות ואגפים במלונות וברשתות מלונאיות. בנוסף, בוגרים רבים ממשיכים לתארים מתקדמים (תואר שני ודוקטורט). השילוב בין מצוינות אקדמית, סגל מרצים מעולה ותכנית לימודים מרתקת ומאתגרת הנלמדת באווירה נעימה ותומכת עם נוף הכנרת, הגולן והגליל סביב, הופכים את הלימודים במחלקה לניהול תיירות ומלונאות לחוויה ייחודית ויישומית יוקרתית.
 
 
 
 
 

 

.B.A בתקשורת

 
 
* תואר איכותי המשלב תיאוריות עם ידע יישומי ויצירתי
 
* מגוון קורסים בתחומי ניו מדיה, דיגיטל עיתונות ,תקשורת משודרת, פרסום ויחסי ציבור
 
* התנסות מעשית במהלך הלימודים
 

על התואר

 
המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית כנרת חרטה על דיגלה חווית לימודים דינמית וחדשנית באמצעות תכניות לימודים והעשרה המעניקות שילוב של מצוינות אקדמית יחד עם מצוינות מקצועית.
 
המחלקה מכשירה אנשי תקשורת של העידן החדש תוך כדי תהליך אתגרי בעולם משתנה, עולם של טכנולוגיות מהפכניות חדשות ופורחות, עולם של תקשורת, יזמות וחדשנות של המאה ה-21.
 
אחת המטרות המרכזיות של המחלקה ללימודי תואר ראשון בתקשורת היא הכשרת הסטודנטים שלנו לרמת תפקוד גבוהה במערכות העבודה והעשייה התקשורתית. לסטודנטים מוענק ארגז כלים מעשיים לצד לימודים עיוניים ופיתוח יכולות אקדמיות על מנת להרחיב את הידע, המידע וההבנה בתחומים שונים.
 
המחלקה עוסקת ביישום מודלים, גישות ותיאוריות תקשורתיות בסביבת לימודים מתקדמת ויצירתית על מנת להכשיר את הסטודנטים לתפקוד במרחב של עשייה מקצועית ותרבותית תוך הענקת ידע, מידע והבנה בתחומים של חברה, טכנולוגיה וכלכלה.
 
סגל המרצים במחלקה לתקשורת מורכב מטובי המרצים בתחומם ומומחי תקשורת בעלי ניסיון מעשי העוסקים גם בהוראה, במחקר אקדמי וביצירה בתעשיית התקשורת. אנו מבטיחים לסטודנטים שלנו סביבת לימודים פורה בליווי אישי ותמיכה בכל תחום, עיוני, מקצועי ואישי.
 

מבנה תוכנית הלימוד

 
התוכנית מקנה 120 נ”ז ומתפרשת על פני 6 סמסטרים במהלך 3 שנים וכוללת:
 
ליבה מרכזית של קורסי חובה עיוניים
 
מגוון קורסים בתחומי ניו מדיה, שיווק, פרסום ויחסי ציבור
 
אינטרנט, עיתונות, רדיו, קולנוע וטלוויזיה
 
סדנאות יישומיות, סיורים מקצועיים, ימי עיון וכנסים
 
פרויקטים משותפים ומפגשים עם גורמים ואנשי מקצוע בתעשייה הישראלית
 
התנסות מעשית מודרכת במגוון תחומי התקשורת
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי

 
הבוגרים במחלקה לתקשורת מקבלים עד לסיום התואר את מירב הכלים המסייעים להצלחה ולהשתלבות במערכות העוסקות בעולמות תוכן מגוונים כמו האינטרנט ורשתות חברתיות, עיתונות, רדיו, פרסום, ניו מדיה, יחסי ציבור ודוברות, שיווק, בימוי, עריכה והפקות למיניהן בעולם הציבורי, העסקי והפרטי.
 
בוגרים מהמחלקה לתקשורת ממשיכים לתארים מתקדמים באוניברסיטאות השונות בארץ ובעולם.
 
השילוב בין מצוינות אקדמית, סגל מרצים מעולה ותכנית לימודים מאתגרת הנלמדת בסביבה תומכת הופכים את הלימודים במחלקה לתקשורת שבמכללה האקדמית כנרת לחוויה ייחודית.
 
הרמה הגבוהה של חברי הסגל האקדמי והמקצועי, ומגוון הקורסים המוצעים בתוכנית הלימודים מעניקים חוויה סטודנטיאלית, ססגונית ומיוחדת שמאפיינת את הלומדים בקמפוס מדהים שממוקם על שפת הכנרת.
 
 
 
 
 

 

.B.A בלימודי ארץ ישראל

 

* תוכנית לימודים יוקרתית ומרתקת
 
* אווירה סטודנטיאלית ייחודית
 
* סיורים לימודיים בארץ ובחו"ל : ירדן, מצרים, רומא ויוון
 
* קורס מורי דרך של משרד התיירות בשילוב התואר
 
* אפשרות להשלמת תעודת הוראה במכללות להוראה
 
* אפשרות לתעסוקה בגופי טבע , נוף ומורשת
 

על התואר

 
התכנית לתואר ב.א. בלימודי ארץ ישראל מפגישה את הלומדים עם נופה הטבעי והאנושי של הארץ לאזוריה ותקופותיה. במסגרת התוכנית מתקיימים סיורים לימודיים, קמפוסים מחקריים, חפירות וסקרים ארכיאולוגיים.
 
לצד הלימודים לתואר, מתקיים במכללה קורס מורי דרך של משרד התיירות במקביל לתכנית האקדמית.
 
סטודנטים הלומדים בשתי המסגרות יקבלו נקודות זיכוי אקדמיות ומלגת עידוד.
 
מבנה התוכנית מותאם לדרישות הקבלה לתואר שני בלימודי ארץ ישראל באוניברסיטאות. כמו כן מספקת התוכנית בסיס ידע רחב לסטודנטים שיהיו מעוניינים להמשיך בלימודים לתארים מתקדמים בתחומים משיקים כמו גיאוגרפיה, תולדות ישראל וארכיאולוגיה.
 

מבנה תוכנית הלימוד

 
התכנית כוללת 120 נ”ז והיא מתפרשת על פני 6 סמסטרים (כ–20 נ”ז לסמסטר) ובסה”כ 3 שנים.
 
בשנה א’ לומדים הסטודנטים מבואות חובה הכוללים קורסים בהיסטוריה, ארכיאולוגיה, גיאוגרפיה וסביבה. החל משנה ב’, בוחרים הסטודנטים להתמחות בשתיים מתוך שלוש החטיבות:
 
אדם ועבר – היסטוריה וארכיאולוגיה של ארץ ישראל.
 
אדם ונוף – טבעה ונופיה של ארץ ישראל.
 
אדם ומדינה – חברה, תרבות ומדינה בארץ ישראל בעת החדשה.
 
בכל אחת משתי חטיבות ההתמחות לומדים הסטודנטים קורסי בחירה בהיקף של 22 נ”ז ובחטיבה השלישית לומדים קורסי בחירה בהיקף של 14 נ”ז. בנוסף ילמדו שלושה קורסים רגיונאליים, שני קמפוסי מחקר – אחד בכל חטיבת התמחות – ושני סמינריונים (אחד בכל חטיבת התמחות), שיילמדו בשנה ג’. בנוסף, מחויב כל סטודנט להשתתף ב-30 ימי סיור לפחות במהלך לימודיו.
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי

 
בוגרי התואר הראשון בלימודי ארץ ישראל יוכלו להשתלב במחקר, בעבודה בבתי ספר שדה וברשויות טבע, נוף ומורשת, בהדרכת מטיילים, או להיות מורי דרך, באם יסיימו בהצלחה את הקורס מטעם משרד התיירות הפועל, כאמור, במקביל לתכנית האקדמית.

 

תכנית הלימודים לתואר ראשון בלימודי ארץ ישראל, מותאם אישית לאנשי זרועות הביטחון!

 
 

.B.A בלימודי ההתנהגות

 

* צוות מרצים מעולה ובניהם פרופסור עמוס רולידר.
 
* ד"ר מירן בוניאל-נסים מכהנת כראש המחלקה.
 
* תוכנית לימודים מגוונת המשלבת לימודים בפסיכולוגיה, ניתוח וטיפול התנהגותי, התנהגות ארגונית, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה
 
* ליווי אישי לאורך התואר
 
* התואר מאפשר המשך ללימודים מתקדמים במגוון תחומים
 

על התואר

 
זוהי תוכנית לימודים חדשנית המשלבת את תחומי הדעת בפסיכולוגיה, ניתוח התנהגות, חינוך, סוציולוגיה והאנתרופולוגיה, מתוך תפיסה כי הבנת התנהגות אנושית וחברתית מחייבת התייחסות למרכיבים פנים אישיים וחברתיים כאחד, כמו גם התייחסות והבנת המניעים להתנהגויות אנטי חברתיות.
 

מבנה תוכנית הלימוד

 
התוכנית בנויה מ-120 נ”ז וכוללת: קורסי חובה מתודולוגיים ולא מתודולוגיים, קורסי בחירה, סמינריונים ופרקטיקום התנסות בשדה.
 
הלימודים מתייחסים להיבטים פיזיולוגיים, חברתיים, התנהגותיים, סוציולוגיים ורגשיים/ אישיותיים בבסיס התנהגות אנוש וכוללים קורסים מגוונים ובהם: יסודות ביולוגיים של התנהגות, לימודי מגדר, עקרונות יסוד של התנהגות אנוש, אינטליגנציה רגשית וגישות טיפוליות מרכזיות במדעי ההתנהגות.
 
תוכנית הלימודים לתואר ראשון במדעי ההתנהגות כוללת את הקורסים והסדנאות המהווים תשתית והנדרשים ללימודים מתקדמים בתחומים שונים ובהם פסיכולוגיה, ייעוץ חינוכי, משאבי אנוש, עבודה סוציאלית, טיפול משפחתי, טיפול התנהגותי, טיפול באמצעות אומנויות ועוד.
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי

 
הבוגרים שלנו יכולים להמשיך ללימודי תואר שני בכל אוניברסיטה בארץ ובעולם בתחומים המשיקים למדעי ההתנהגות. כמו כן תקנה התוכנית לבוגריה כלים ומיומנויות אשר יאפשרו להם להשתלב בתחומים העוסקים בקידום נושאי הפרט, הקהילה והרווחה בתחומי חיים רבים , החל בצרכים הקהילתיים של האזור – מנהלי כוח אדם, שירותי ייעוץ, עבודה עם נוער, קשישים, מערכות השכלה ותרבות, חיזוק של אוכלוסיות חלשות וחינוך מבוגרים, וכן להשתלב במוסדות הרווחה: בתי חולים, בתי כלא, ארגוני נוער דוגמת ”ע.ל.מ”, מוסדות רווחה ושיקום נוספים.
 
תוכנית הלימודים מהווה הכנה מצוינת ללימודי המשך בפסיכולוגיה, יעוץ חינוכי, יעוץ ארגוני, לימודי משפחה וסוציולוגיה וכרטיס כניסה ללימודי תעודה/המשך בתחומי טיפול שונים.
 
 
 
 
 

 

.B.A בחינוך וקהילה

 

* תוכנית ראשונה מסוגה לתואר ראשון המתמקדת בחינוך הבלתי פורמלי
 
* התוכנית מקנה כלים מקצועיים למילוי תפקידים שונים וניהול פרויקטים חברתיים במערכות החינוך והתרבות במגוון קהילות
 
* אפשרות להשתלב במערכות החינוך השונות בישראל
 

על התואר

 
ברקע לפיתוח התוכנית ‘חינוך וקהילה’ מצויות שתי התפתחויות חשובות של העשור האחרון. האחת, מדיניות הביזור שנוקט משרד החינוך, המתבטאת בהרחבה של האחריות התקציבית, המנהלית, והחינוכית על מוסדות החינוך המוענקת לרשויות המקומיות; השנייה, התעצמות מקומן של קהילות מקומיות בשדה החינוך. שני התהליכים קשורים זה בזה, שכן אחריות הקהילה על מערכת החינוך מעצימה את כוחה ומחזקת את ההכרה במרכזיותו של החינוך בבינוי הקהילה ובחיזוק האינטגרציה הקהילתית.
 
המחלקה לחינוך וקהילה שמה דגש על האינטראקציה ושיתוף הפעולה בין המערכת המחנכת הפורמאלית לבלתי פורמאלית. תוכנית לימודים חדשנית זו מכוונת להעמדת קשר זה כשדה לעיון ולמחקר אקדמי לכשעצמם, ולא פחות מכך, להנחת תשתית עיונית ומחקרית להכשרה מקצועית שתתן מענה למגוון ולהיקף המתרחבים של תפקידים במערכות החינוך והתרבות בקהילות וברשויות המוניציפאליות.
 

מבנה תוכנית הלימוד

 
התוכנית בנויה מ-120 נ”ז המתפרשות על פני 6 סמסטרים (כ- 20 נ”ז לסמסטר)  בסה”כ 3 שנים. התכנית כוללת:
 
לימודי תשתית, כגון: מבוא לסוציולוגיה, מבוא לפסיכולוגיה חברתית, גישות פילוסופיות לחינוך, מערכת החינוך בישראל, דרכים ותוכניות בהוראה ובחינוך, משפחה וחינוך, חינוך ופוליטיקה, היבטים מגדריים בחינוך.
 
לימודי חובה ייעודיים, כגון: יחסי גומלין, קהילה, מסגרת חינוכית ומשפחה, חינוך בין הפורמאלי לבלתי פורמאלי, אתיקה ואחריות חברתית בחינוך, סולידריות בקהילה הטרוגנית, חינוך לאזרחות דמוקרטית, מנהיגות וקהילה בחינוך.
 
הרחבות יישומיות הכוללות התנסות בתחומים כגון: שדה החינוך והקהילה, הדרכת של ילדים ונוער, פיתוח תוכניות הדרכה, צופיות, סיירות והגנת הסביבה, תרבויות ותנועות נוער, נשירה, שוליות, גורמי סיכון ועבריינות בקרב נוער, ניהול פרויקטים חברתיים בקהילה, מגזר שלישי ועמותות בקהילה, תקשורת בקהילה. הרחבה זו תכלול מפגש בלתי אמצעי עם נושאי תפקיד בחינוך הבלתי-פורמאלי וחשיפה לנקודות המבט של האנשים הפעילים בתחומים בשטח.
 
שיעורי בחירה, כגון: טכנולוגיות במערכות חינוך וקהילה, למידה ארגונית ופיתוח מערכת הדרכה בארגונים, אקולוגיה, קהילה, חינוך, זיכרון, סמל ומיתוס בחינוך, יצירה, אמנות וחינוך, חידושים ושינויים בארגוני חינוך, קהילה וחינוך בקיבוץ, חינוך הגיל הרך בקהילה.
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי

 
תוכנית חדשנית זו תקנה כלים יישומיים עכשוויים לסטודנטים שעתידים לעסוק בחינוך הפורמאלי (אנשי הוראה במוסדות חינוך) ובחינוך הבלתי-פורמאלי, תוך הדגשת הקשר בין שני התחומים.
 
התוכנית תקנה כלים מקצועיים למילוי תפקידים במנהלי החינוך והתרבות הקהילתיים, במתנ”סים, בעמותות הפועלות במגזרי החינוך, החברה והתרבות בקהילה, ובמסגרות אחרות של פעילות חברתית בקהילה, לדוגמה:
 
פעילות בקרב ילדים ובני נוער. הדרכה של ילדים ובני נוער, ארגון פעילויות וחוגי העשרה עבורם, פעילות בקרב נוער שוליים, מניעת אלימות וריסון התנהגות אי-סוציאלית, והכוונה של בני נוער לפעילויות למען החברה, להגנת הסביבה ולהתנדבות לשירותים קהילתיים.
 
פיתוח, הפעלה וניהול של מיזמי חינוך ותרבות בקהילה. הפעלה וניהול של פעילויות תרבות לכלל הקהילה, ארגון חגים וטכסים קהילתיים, הפעלה של חוגי הורים, פעולות סיוע לקבוצות בעלות צרכים מיוחדים, פעולות לקליטתם החברתית של תושבים חדשים בקהילה, וארגון חוגי לימוד ופעילויות פנאי למבוגרים ולקשישים.
 
בנוסף, תוכנית זו תעניק תשתית עיונית-מחקרית-יישומית נרחבת ללימודי המשך לתארים אקדמיים מתקדמים בתחומי החינוך.
 
 
 
 
 
 

 

.B.A בלימודים רב-תחומיים

 

על התואר

 
מטרת הלימודים במחלקה הרב תחומית הינה הקניית ידע נרחב, מעמיק ומעשי בתחומי דעת שונים ומגוונים ובכך לספק לסטודנטים כלים להתמודד עם האתגרים של ה מאה 21.
 
צרכי האזור והמשק הישראלי מורכבים, לכן תוכנית הלימודים של המחלקה משלבת תכנים אקדמיים עם אוריינטציה יישומית הנוגעת במעגלי החברה הישראלית על שלל גווניה, בכך למעשה היא תוכנית המתואמת למציאות העכשווית. התוכנית מכשירה את הסטודנטים להיות בעלי הבנה ארגונית, מערכתית וחברתית עמוקה יותר. בשנה ראשונה יכירו הסטודנטים תחומי ידע רחבים ובכך יקבלו בסיס השכלתי המאפשר בחירה מושכלת של תחומי העניין.
מבנה תוכנית הלימוד
 
במחלקה הרב תחומית סטודנטים ייבחרו בהתאם לתחום העניין שלהם ארבע מתוך שש חטיבות. כל חטיבה מורכבת מקורסים תיאורטיים ומעשיים, חלקם קורסי חובה וחלקם קורסי בחירה. מתוך ארבע חטיבות הבחירה יעמיק הסטודנט וייבצע עבודת מחקר(סמינריונים) בשתי חטיבות בהם ירחיב את הידע הנרכש בצורה משמעותית.
 
שש חטיבות הבחירה הינן:
 
    כלכלה
 
    ארגון ומשאבי אנוש
 
    חינוך ומשפחה
 
    פסיכולוגיה
 
    קרימינולוגיה
 
    לימודי ישראל
 
סגל המרצים הינו סגל הוראה מהטובים באקדמיה בכלל ובמכללה בפרט, מרצים בעלי ניסיון הן בתחום האקדמי והן בתחום המעשי
 
התואר יעניק לבוגריו אפשרויות תעסוקה שונות ומגוונות, החל מהתחום הכלכלי פיננסי – בנקים, חברות העוסקות בייעוץ השקעות ועוד. וכלה בתחומים הארגוניים – חברתיים: חינוך בלתי פורמלי, יזמות חברתית, מתנ”סים, משאבי אנוש, ניהול על שלל גווניו ועוד.
 
תוכנית הלימודים מאפשרת את התאמת מערכת השעות וימיי הלימוד לאנשים עובדים.
 
בנוסף, יוכלו בוגרי התוכנית המצטיינים להשתלב לאחר מכן בתארים מתקדמים
 
 
 

 

B.sc. בהנדסת אנרגיה - גז ונפט

 

על התואר

 
הפריצה של הגז הטבעי לישראל החלה בשנת 2000 עם גילוי שדה הגז מרי B מול חופי אשקלון. תוך מספר שנים, הוקמה, יש מאין, מערכת קליטה והולכה של גז ומספר חברות גדולות החלו להשתמש בה. התגליות הנוספות, בעיקר השדות תמר ולוויתן, הביאו להרחבה משמעותית של מערכת הקליטה וההולכה של הגז הטבעי. 
בגלל הקצב המהיר של חדירת הגז למדינה, התבסס רוב הפיתוח עד עכשיו על ידע חיצוני מחו"ל ועל מספר מצומצם של אנשי מקצוע מקומיים, שעברו הסבה on the job"" ללא בסיס מספיק של ידע אקדמי סדיר וזאת בתעשייה שהושקעו בה, רק בשלב ההתחלתי, מספר מיליארדי דולרים ושהקפה השנתי צפוי להיות מעל 5 מיליארד דולר לשנה , כאשר פיתוח שדה לוויתן יביא להכפלת הסכומים.
 
לאור התפתחות זו, הגז הטבעי אמור להוות מקור האנרגיה העיקרי בישראל. דרושים מהנדסים שיבינו וידעו לתכנן, להקים ולהפעיל את מערכת הגז, הפקות ממאגרי גז גיאולוגיים, תכנון, פיתוח, בקרה ותחזוקה של מערכות אנרגיה, ותכנון פיתוח ותחזוקה של רשתות הולכה, אגירה ואחסון גז, בעיקר בכל הנוגע למשק הישראלי. מהנדסים אלה יבינו את מערכות האנרגיה וידעו לפעול תוך הבנת המגבלות, לרבות אלה הנובעות מיחסי הגומלין בין אנרגיה לסביבה ובין אנרגית גז ונפט לבין מקורות אנרגיה מתחדשים (כגון אנרגיה סולרית ואנרגית רוח).
 

הנדסת גז

 
בוגר התוכנית :
  • יתמחה בתכנון מערכות לטיפול, ניזול והובלת גז טבעי, שאיבתו, חלוקתו לצרכנים, אגירתו ואחסונו במסגרת המשק הישראלי.
  • יבין את כל ההיבטים הקשורים באנרגיה החל מהפקתה וכלה בשימושיה.
  • יתמחה בתכנון מערכות להתמרת אנרגיה.
  • מודע למקורות אנרגיה חילופיים ומקורות מתחדשים.
  • יהיה מודע ליחסי הגומלין בין אנרגיה וסביבה, ולנושאי הכלכלה, היעילות, הבטיחות והחיסכון באנרגיה. כך שיוכל להביא אילוצים אלה, לרבות אלה הנובעים מהגנת הסביבה, בשיקולי התכנון והפעלת המערכות.
  • יכיר את הנושא של מאגרי נפט וגז גיאולוגיים ומתקני ההפקה המהווים מקור לגז הטבעי.
  • יכיר את התחיקה והתקנים הרלוונטיים ואת נושא האמינות והבטיחות של מערכות גז טבעי.
 
 
בית הספר להנדסה במכללה האקדמית כנרת מפתח קשרים הדוקים עם כל המפעלים והתעשיות שיעסקו בהיבטים השונים הקשורים לגז טבעי בישראל.
 
*התואר מותנה באישור המועצה להשכלה גבוהה
 
*כל סטודנט בעל פסיכומטרי 600 ומעלה שיחל לימודיו השנה בהנדסת אנרגיית גז ונפט, יקבל מלגת שכר לימוד מלאה לכל שנת לימודים (במשך כל התואר).
 
*כמו כן, מלגה בסך 6,000 ₪ לכל אחת משנות הלימוד תינתן לכל סטודנט שיחל לימודיו בהנדסת אנרגיית גז בשנת תשע"ז. (ללא כל מחויבות מצד הסטודנט וללא התניה בתנאי קבלה ובציונים מסויימים).
 
*בכפוף לתקנון המלגות
 
 

B.A בניהול משאבי אנוש

 

על התואר 

תואר ראשון במשאבי אנוש עוסק בניהול עדכני ומתקדם של המשאב האנושי המהווה גורם  מרכזי בכל ארגון. מטרת התואר הנה הקניית ידע נרחב, מעמיק ומעשי בתחום הניהול והארגון  במגזר הפרטי, העסקי והציבורי עד הכשרת עובדים שתפקידם לטפל ברווחתו של העובד ובארגון סביבת העבודה שלו. 
 
במחלקה לניהול משאבי אנוש במכללה האקדמית כנרת מבינים כי כללי המשחק השתנו ולאור הצרכים העולים מהארגונים עצמם, במכללה נבנתה תכנית פורצת דרך לתואר ראשון בניהול משאבי אנוש אשר אין דומה לה בכל הארץ. ליבת התכנית מכוונת להקניה של המיומנויות הנדרשות בעולם העבודה החדש ושילוב של פרקטיקה לאורך כל הלמידה כבר מהיום הראשון ללימודים. בכל המוסדות להשכלה גבוהה אין שום תכנית המאפשרת לימודי פרקטיקה המשולבים בתאוריה ברמה גבוהה לאורך כל שנות הלמידה. בהרבה מוסדות קיים פרקטיקום (התנסות מעשית בשנה האחרונה ללימודים) וכך גם אצלנו אבל אנחנו לקחנו את הפרקטיקה כמה צעדים נוספים קדימה ואנחנו משלבים אותה לאורך כל תהליך הלמידה.
 

תכנית הלימודים

תכנית הלימודים במחלקה לניהול משאבי אנוש מספקת ראיה ארגונית רחבה והכרה עם המערכות החברתיות התומכות הן בפעילות העסקית והן בציבורית. התוכנית משלבת ידע ארגוני- ניהולי מתחומי דעת מגוונים, כגון: פסיכולוגיה ארגונית, סוציולוגיה, מדע המדינה, מנהל עסקים וכלכלה ומספקת בסיס עיוני ומעשי להכרת ארגונים עסקיים, ארגוני שירות, ארגוני הסקטור השלישי, יזמות וארגונים במערכת הציבורית.
מסלול זה מותאם לאנשים עובדים (יומיים בערב ויום שישי בבוקר)
 

מבחינה עיונית - מחקרית:

ייעודה של התוכנית לתרום להעשרה והעמקה של הידע התאורטי והמעשי בארגונים, במשאבי אנוש ובניהול. בוגרי התכנית יוכלו לנתח, להבין ולפרש את המציאות 
של ארגונים וקבוצות חברתיות בתוכם תוך התייחסות לסמלים ולקודים התרבותיים שלהם בעזרת כלים תאורטיים ומעשיים שיקבלו במסגרת לימודיהם. 
מבחינה יישומית - הכשרתית: תכנית התואר תספק כלים ומיומנויות מעשיות לבוגרים.
הסטודנטים ירכשו ידע והבנה בתחומי הניהול, הארגון והמשאב האנושי. 
 

מבנה תכנית הלימוד 

תכנית הלימודים בנויה מ- 120 נ"ז הפזורות על פני 3 שנים. 
  • לימודים מתודולוגיים, שמטרתם הקניית מיומנויות יסוד אקדמיות ומקצועיות. לימודי מבואות במדעי החברה הקשורים ללימודי ניהול משאבי אנוש. 
  • לימודי ליבה המכוונים להקנות תשתית עיונית ויישומית רחבה בנושאי ניהול משאבי אנוש. יילמדו קורסים כגון תורת הארגונים, התנהגות ארגונית, ניהול עובדים ופיתוח  משאבי אנוש, קליטה, מיון והערכת עובדים. בנוסף יש בקבוצה זאת קורסים כלליים הנחוצים לבעלי תפקידים ניהוליים, כגון: יחסי עבודה, אתיקה בניהול. 
  • כלים יישומיים פרקטיקום וכן סדנא לימודית. 
  • קורסי בחירה ייחודיים ומעניינים, וחשובים לכל תחומי הניהול, לדוגמה: מערכות מידע בניהול, דוחות פיננסיים, פוליטיקה ארגונית ועוד. 
 

כיווני התפתחות וקידום מקצועי 

בוגרי התכנית יוכלו להשתלב בקשת רחבה של עמדות ניהוליות בארגונים ומוסדות כגון מנהלי משאבי אנוש, מנהלים כלליים, יועצים לארגונים מקומיים או בינלאומיים, להשתלב ביזמות עסקית, במפעלים פרטיים וקיבוציים ולעסוק בפיתוח משאבי אנוש במגזר הציבורי, הפרטי והעסקי. 
 
כמו כן, יוכלו הבוגרים להתמקצע ולהשתלב בתחום ניהול משאבי אנוש ובמכוני מחקר. 
בוגרי התכנית שיעמדו בתנאי הסף יוכלו גם להשתלב בלימודים לתארים מתקדמים באוניברסיטאות ובמכללות. 
 
*התואר מותנה באישור המועצה להשכלה גבוהה. 
 
 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ לימודים!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ לימודים!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועץ לימודים!

השאר פרטים ויועץ לימודים יחזור אלייך בחינם

ימים פתוחים

המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן

לא נמצאו תוצאות.
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ לימודים!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ לימודים!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועץ לימודים!

השאר פרטים ויועץ לימודים יחזור אלייך בחינם

מפת הגעה

המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועץ לימודים

השאר פרטים ויועץ לימודים יחזור אליך בחינם

הכל פתוח

הימים הפתוחים הקרובים

ספריית המקצועות

אלף... סטופ! כל המקצועות במקום אחד

כלכלן

כלכלן הוא מי שמבין לעומק מספרים וקולט את ההשפעה... לסקירה >

קופירייטר

משחקי מילים עושים לך את זה, ויש לך תחושת בטן לג... לסקירה >

קואצ'ר

מעריץ את אלון גל? חושב שאופרה ווינפרי היא גאון?... לסקירה >

צוותי הווי ובידור

אתה אמן בלב ובנשמה, ורק ממתין שמישהו ידליק כבר... לסקירה >

תומך טכנית

מחפש עבודה זמנית טובה שלא תגרום לך ללחוץ על מקש... לסקירה >

ייעוץ חינוכי

אוהבים להקשיב? רוצים לסייע לילדים ובני נוער להת... לסקירה >

רוצה שנחזור אליך? השאירו פרטים

התקשרו עכשיו:
09-9508989